Los deberes de información y asistencia en las Administraciones tributarias autonómicas y locales: análisis especial de la Agencia Tributaria de Cataluña y del Instituto Municipal de Hacienda de Barcelona
Un dels elements clau per al bon funcionament del
sistema tributari és la correcta prestació dels deures
d'informació i assistència a càrrec de l'Administració, la potencialitat
i eficàcia de la qual s'ha vist exponencialment incrementada
després de la incorporació de les Tecnologies de la Informació
i la Comunicació.
Per tant, amb base en la seva rellevància, el present treball
pretén analitzar el seu estat a les administracions tributàries
autonòmiques de règim comú i les principals administracions
tributàries locals (valorant especialment el cas de
l'Agència Tributària de Catalunya i de l'Institut Municipal d'
Hisenda de Barcelona), per tal de detectar els eventuals
punts perfectibles i aportar les propostes de millora que
puguin resultar d'interès.
Capítulo I. Introducción
Capítulo II. Los deberes de información y asistencia de la Administración tributaria
Capítulo III. Los deberes de información y asistencia en la Agencia Tributaria de Cataluña
Capítulo IV. Los deberes de la Administración y asistencia en la administración tributaria de Barcelona
Capítulo V. Recomendaciones generales acerca de la correcta prestación de los deberes de información y asistencia
Capítulo VI. Conclusiones
Irene Rovira Ferrer
Professora de Dret financer i tributari (Universitat Oberta de Catalunya)
Newsletter
Subscriu-te a la nostra newsletter i estaràs al dia de totes les novetats de Huygens Editorial.
Gracies!
A partir d'ara aniràs reebent les nostres novetats al teu e-mail.
En Huygens Editorial
C/ Casanova 32, local - 08011 Barcelona